Pracownicy:
Anna Safiańczuk - Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej należy w szczególności:
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady oraz jej komisji;
2) prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady i jej komisji;
3) obsługa kancelaryjna działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady;
4) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji;
5) protokołowanie sesji Rady;
6) organizacja właściwego obiegu dokumentów, przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych;
7) przekazywanie uchwał do publikacji oraz do właściwego nadzoru prawnego;
8) organizowanie prac związanych z aktualizacją statutu Gminy i statutów jednostek pomocniczych;
9) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych;
10) organizowanie i obsługa narad, konferencji i spotkań z mieszkańcami zwoływanych przez Przewodniczącego Rady i przewodniczących komisji Rady;
11) organizowanie szkoleń radnych;
12) organizowanie wyborów ławników do sądów powszechnych;
13) prowadzenie dokumentacji w zakresie udostępniania informacji publicznej;
14) realizacja zadań związanych z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.