Pracownicy:
Anna Safiańczuk - Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej
Do zadań Referatu Rady Miejskiej należy w szczególności:
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady oraz jej komisji,
- prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady i jej Komisji,
- obsługa kancelaryjna działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji,
- protokołowanie sesji Rady,
- organizacja właściwego obiegu dokumentów, przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych,
- przekazywanie uchwał do publikacji oraz do właściwego nadzoru prawnego,
- organizowanie prac związanych z aktualizacją statutu Gminy i statutów jednostek pomocniczych,
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- organizowanie i obsługa narad, konferencji i spotkań z mieszkańcami zwoływanych przez Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji Rady,
- współdziałanie przy organizowaniu wyborów: samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, europarlamentarnych i innych,
- organizowanie wyborów ławników do sądów powszechnych
- organizowanie szkoleń radnych,
- współpraca z komisarzem wyborczym w zakresie organizacji wyborów i referendów.