Logo Miasta i Gminy Wschowa
Powróć do: BIURA I REFERATY

Stanowisko ds. obsługi rady miejskiej - RRM

Pracownicy: 

Anna Safiańczuk - Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej

 
Do zadań Referatu Rady Miejskiej należy w szczególności:

  1. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady oraz jej komisji,
  2. prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady i jej Komisji,
  3. obsługa kancelaryjna działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady,
  4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej Komisji,
  5. protokołowanie sesji Rady,
  6. organizacja właściwego obiegu dokumentów, przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej Komisji oraz poszczególnych radnych,
  7. przekazywanie uchwał do publikacji oraz do właściwego nadzoru prawnego,
  8. organizowanie prac związanych z aktualizacją statutu Gminy i statutów jednostek pomocniczych,
  9. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  10. organizowanie i obsługa narad, konferencji i spotkań z mieszkańcami zwoływanych przez Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji Rady,
  11. współdziałanie przy organizowaniu wyborów: samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, europarlamentarnych i innych,
  12. organizowanie wyborów ławników do sądów powszechnych
  13. organizowanie szkoleń radnych,
  14. współpraca z komisarzem wyborczym w zakresie organizacji wyborów i referendów.