Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wniosek może złożyć każdy. Nie musisz być właścicielem nieruchomości, ani posiadać innego tytułu do dysponowania nieruchomością, której dotyczy wniosek.
Opłaty:
17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia
17 zł - opłata skarbowa za pełnomocnictwo (opcjonalnie)
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 7 dni od złożenia wniosku.
Wymagane wnioski i dokumenty:
1.Wniosek
2. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej
3. Pełnomocnictwo
4. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo
Forma załatwienia sprawy:
1. Złożenie wniosku
2. Otrzymanie Zaświadczenia lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia
Podstawa prawna:
· Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
· Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
· Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy:
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia należy złożyć w terminie 7 dni – licząc od dnia otrzymania postanowienia do właściwego samorządowego kolegium odwoławczego za pośrednictwem urzędu miasta lub gminy, który odmówił ci wydania zaświadczenia.
Załączniki:
wniosek_o_zaświadczenie_o_rewitalizacji
wniosek_o_zaświadczenie_o_przeznaczeniu_nieruchomości_w_mpzp