KARTA USŁUG
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z GMINNEJ EWIDENCJI ZABYTKÓW MIASTA
I GMINY WSCHOWA
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, Biuro Obsługi Interesanta, parter
tel. 65 540 86 00 * boi@wschowa.pl
GODZINY PRACY URZĘDU
Poniedziałek – Piątek 7:30 - 15:30
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości,
ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa
Dokumenty:
Wniosek – podanie o wydanie dokumentów.
Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.
Czas realizacji:
7 dni
Rozstrzygnięcie do odbioru osobistego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, przez pracownika Biura lub po pisemnym powiadomieniu, lub wysyłka pocztą.
Opłaty:
Opłata za zaświadczenie – 17 zł
wnoszona na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Wschowa w Banku Spółdzielczym Wschowa: 31 8669 0001 0008 7258 2000 0462
Podstawa prawna:
1.Kodeks postępowania administracyjnego.
2. Zarządzenie NR B.0050.105.2023 Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa z dnia 27 czerwca 2023 r. W sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Wschowa
3. Zarządzenie NR B.0050.184.2023 Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa z dnia 6 listopada 2023 r. W sprawie zmian w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Wschowa
4. Zarządzenie NR B.0050.220.2023 Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa z dnia 19 grudnia 2023 r. W sprawie zmian w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Wschowa
5. Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Załączniki: